Lillördag är här!

Vardag / Permalink / 0
 
HEJ!! 
Igår träffa jag Emma på en fika efter hennes jobb och sen kom Jonas hem till mig. Vi beställde mat från B&B och sen såg vi Maria Wern. Inatt har jag hostat hela natten, jag har provat allt jag kunde. Jag gjorde te, drack massa vatten, drack sen massa citronvatten, kom på tillslut att jag visst hade honung hemma, spotta och harkla i massor sen somna jag tillslut med en fuktig handduk i pannan. 
 
Idag har jag duschat, ÄNTLIGEN fått ut mina tovor i mitt hår. Packat allt till WOW och haft ansiktsmask. Har plockat iordning i lyan nu, så jag kommer hem till en ren lägenhet när jag väl kommer hem. Tågen verkar inte gå som dom ska idag heller, så får se hur och när jag kommer fram till GBG. Menmen, det är ingen stress ändå! Tur att jag reser idag och inte imorgon! Är så pepp och förväntansfull för denna helg!! Ska bli SÅ kul!
Trevlig helg säger jag redan nu! PUSSSS
 
 
 
Till top