Plugg Plugg & Yogakväll (Onsdag)

Vardag / Permalink / 0
Hej! Igår vakna jag klockan sju hur pigg som helst? Jag gick upp och börja plugga direkt med lite tända ljus. Efter ett tag gick jag mot Jolla för att plugga tillsammans med Jossan, Matthe och Anna. 
Vi tog först en juice direkt när vi kom dit. Jag tog smakerna äpple, ingefära, morot och något mer. Super fräsch och personalen här var så trevlig! 
Sen blev det en lyxig lunch med lax-sallad. Den var så god, med massa nya smaker som jag inte ätit tillsammans förut. Är väldigt dålig på att äta nya saker, äter bara mat jag vet jag tycker om. Samma med dressing osv. 
SEN hoppa jag på bussen mot Finspång för att först hänga lite med Jonas och sen var jag på Medleys Yogakväll.  Det var så skönt att ge sig själv 75 minuter att bara vara. Efter det åkte mamma med mig en sväng innan hon börja jobba och sen kom Jonas och sov hos mig♥
 
 
 
 
 
 
Till top