Myshelg och drömmer om hus

Vardag / Permalink / 0
Kollar inspo till hus lite då och då. Så sjukt ändå, overkligt! 
Hej! Igår kom Wilma äntligen hem från Lund så det blev lite spontant häng hos mig samtidigt som jag pluggade. Bjöd henne på frukost och sen var vi även iväg på en promenad runt strömmen. Träffa sen mormor, morfar och mamma i Hageby för en fika och lite shopping. På kvällen var jag med Jonas och snickra lite och sen sov vi hemma hos han. Imorse vakna vi tidigt så åkte och snickra lite igen, sen plugga jag och sen har vi varit i stan. Vi mötte upp Berra, Nikki, Amanda och Lukas för att käka på Bastard Burger och SHIT vad gott det var! Imponerad. 
 
Nu tittar Jonas och jag på Bandyfinalen och fotbollen samtidigt med massa gott. Vi ska bara ta det lugnt ikväll igen, känns som jag aldrig haft en såhär lugn helg tidigare i mitt liv? Vill bli en mer lugn och chill människa haha... Trevlig helg på er ♥
 
Till top