Senaste i bilder

Vardag / Permalink / 0
I torsdags plugga Emma & jag under dagen och sen fira vi Emma i efterskott på Urbane Goat. 
Alltså WOW, det är verkligen det godaste jag har ätit. Efteråt så gick vi förbi Stadsvakten med några av mina kollegor och det var skoj!
 
 
I fredags blev det en seg dag med ett handledarmöte och sen skicka Emma och iväg lite mail och gjorde iordning en intervjuguide till. Sen på kvällen kom Jonas till mig och vi gjorde egen pizza och bara tog det lugnt. 
I lördags åkte jag hem tidigt till mamma och pappa (& lillebror). Min kusin och hennes päron hade även kommit på besök. Det var så mysigt, vi har bara gått massa promenade, spelat massa spel och myst. 
Promenad till sjön. 
Hade våffelmiddag! 
Spela massa spel, favvospelet är lätt Nicke & Nilla. 
Grillade <3 
 
Sen åkte jag till Finspång för att ha myskväll med Eve och Lotta. Så efterlängtat och mysigt!
 
 
Kom hem runt 2 inatt hos päronen och starta dagen med en prolle igen. 
Sen har Julia och jag spelat the sims och sen åkte de hemåt. Har sen under kvällen varit med när vi fixat Magnums fötter i stallet och sen nu är det Farmen finalen och sen Robinson Premiär! Vilken TVkväll! 
Hoppas ni haft en toppen helg <3 
 
 
 
Till top