lite om mej

Vardag / Permalink / 0

någon som:
någon som förstår dig: EVE, Hannah & Lotta såklaart!<3
någon som du saknar: måånga
något som du längtar efter: next helg tävling med PRINSEN
någon som du hatar: nej, eller venne 

vem:
vem kramade dig senast: Hannah!
vem ringde dig senast: Pappa
vem ringde du senast: Eve, tror ni hon svara.. nej!!
vem var hemma hos dig senast: Emma&Eve
vem var du hemma hos senast: EVE!

har du:
har du några kärleksproblem: no problema!!
har du ätit något idag: yees
har du pratat med någon idag: nej forever alone!
har du gråtit idag: Neeej
har du skrattat idag: klart här ska man inte va DYSTER!

jag:
är rädd för att bli övergiven: ass¨alla har väl den räddslan
svär ofta: bara händer
sjunger i duschen: ööm ja klart!
är du en morgonperson: NEJ.
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: öh, nejj :)
är kär i kärleken: jag venne. inte nån direkt lovelylove person just now! :)
skrattar åt mina egna skämt: äh ja klart!!<3
vill ha barn: yeees, men inte nuuu!
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: venne

har du:
glasögon/linser: nej
piercingar: ÖRONEN♥
syskon: yes en syrra & en bror
jobb: sommaren & på lördag (a
för många vänner: kan inte ha de
rymt hemifrån: öh nej!!?
färgat håret: yes
bra självförtroende: njaaa!
sagt "jag älskar dig" till någon: yees, vänner framför allt!♥
och inte menat det: nää ?
gjort något olagligt: yes
somnat i skolan: inte på riktigt!
ett ben: Jag har två ben
Tappat bort mig i min hemstad: jaaa lite... x)
sett en fallande stjärna och önskat mig något: jaaaa!!
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: en massa gånger!!
gjort något som jag lovat någon annan att inte göra: inte en anning! :)
smugit ut utan lov: asså kommer inte så långt här i bondeland!! :)
struntat i att dina föräldrar sagt att du ska hem: neee!
ljugit om var jag är för mina föräldrar: tror inte så!
en hemlighet som ingen vet: vet inte
sovit en hel dag: nästan
somnat gråtande: ja

brukar du:
titta dej själv i spegeln: ja
ha ångest: jaaooo mkt..
drömma mardrömmar: händer...
klä dig i svart: Ja ibland så.
hata folk: inte ofta
lita på folk: tror de ofta!
sista person:
sista personen som du sov med: evvve!
som fick dig att gråta: heheehhehhehehe, EVE ♥♥
du delade en dricka med: asså vet inte exakt, moa maybee:)
skrek på dig: Mamma om telefonen på golvet....!! ;)
du fick sms från: EVELINA!
Till top