31 december

Vardag / Permalink / 0
Idag är det alltså sista dagen på året. 
Detta år har varit hm, ganska så bra. Tror jag att jag skulle säga. Året börja med att jag fick hem en superduper fin storhäst som hette Miragon. Det kändes jättebra med henne och jag var så nöjd. Tränade väldigt mycket, spinning två dagar i veckan innan skola osv. Började övningsköra på körskola och det var väldigt mycket tankar och nervositet som for förbi. Fick ont i svanskotan och börja söka för den. Blev väldigt segt med ridningen då.. Månaden innan min födelsedag börja jag må riktigt dålig, det kallades stress. Allt i skolan skulle vara klart och inskickat samma dag som jag fyllde och skulle ta körkort. Menmen nu i efterhand så var det bara roligt. JAG KLARADE ATT TA KÖRKORT PÅ MIN FÖDELSEDAG. Så mycket lycka på den dagen! Firade midsommar med fina människor. Detta år har varit väldigt lärorikt om vad som kallas bra vänner som man ska ha nära sig och inte ha. Hösten har varit ganska grå men vintern blev ännu mörkare. Då jag förlorade min finaste foderhäst. Pollen jag dagen innan hon blev dålig red världensbästaste pass på för min tränare. Men jag måste även komma ihåg att året med Miragon var bra. Det blev bra resultat på tävlingsbanan och debut för mig och henne i 115. Hade en otrolig utveckling med henne men jag kommer aldrig sluta sakna henne. Älskade älskade Miragon♥ Så detta år har väl varit sisådär? Bråvalla var iof toppen bra, hade husvagn. Fick jobb under sommaren som nu har fått mig att jobba under hösten och vintern. Kommer även börja året med lite jobb och jag är så otroligt nöjd med det. Har även haft med mig min pojkvän genom hela detta år, vilket jag är väldigt tacksam för. Har varit på roliga fester och många bra utgångar!! Men jag hoppas nästa året blir ännu bättre då studenten väntar och aah ska bli så kul! eeehh glömde jag precis att jag var i turiket med??? haha bästaste och skönaste resan!!
 
 
Till top