min vecka

Vardag / Permalink / 0
Hej!! Okej nu börjar vi om lite igen. 
Vi börjar med måndag. Då var jag i skolan mellan 10-20 då vi i fadderiet efter skolan sydde och pyssla massa med våra kläder inför NolleP. I tisdags var vi i Linköping jag och min grupp och tog vattenprover tro det eller ej. Supermysig dag i solen och efter åt vi buffe och efter åkte vi tillbaks till skolan & labba i labbet. I onsdags var vi i skolan 9-17 då vi jobba med vår rapport och sen labba vi på eftermiddagen. 
Idag har jag pluggat hemma på förmiddagen och även haft en förbesiktning på min lägenhet som snart kommer ut. Ja den 1 Juni går flytten för lilla mig till Norrköping! Ska bli otroligt skönt att slippa detta pendlandet och få hänga mer med mina vänner i stan. Ska snart iväg till tandis och efter det är det Generalmöte! HEJA
Till top