Torsdag

Vardag / Permalink / 0
Hej igen!
I tisdags storhandla jag med Jonas och sen efter det baka jag kladdkaka. Igår var jag i skolan mellan 10-14 och sen gick jag till gymmet för att träna lite. Har sån galen träningsvärk fortfarande från passet i tisdags... Sen gick jag hem och plugga lite och snacka med Lotta på FaceTime. Sen mötte jag upp Frida och Bettina och drack några glas. Så mysig onsdag verkligen. 
 
Idag stod klockan på halv 8 imorse för att jag skulle tvätt. Bara det att jag glömt köpa tvättmedel så kunde bara tvätta EN tvätt.. HÄRLIGT! Har försökt plugga nu hela förmiddagen men det går så segt. Ska snart springa ner till stan för att handla tvättmedel och tshirts till imorgon då det är sittning wiiie!!! Sen ska jag på ett lunchmöte och efter det åker jag hem till familjen och myser där♥ PUSSS
Till top