identitetskris, pluggkaos & feber

Vardag / Permalink / 0
Hej gullisar!!! Fan jag mår skit, jag sitter här med datorn i sängen försöker mjölka ur varende liten fundering kring texterna vi läser till morgondagens littsem. Det går verkligen INTE! Igår fick jag gå hem vid lunch för jag inte mådde bra, feber och helt genomförkyld. Imorse när jag vakna mådde jag väl inte dirket SÅ mycket bättre tyvärr. Självklart har vi ganska mycket i skolan nu med, så det matchar inte så bra. Jag ska också börja jobba igen denna vecka. Känner att jag har försökt plugga HELA dagen idag, men inte lyckats få ett skit gjort och det är så irriterande. Jag älskar ju att få saker klara tidigt så jag kan ha myskväll sen MEN nooo inte nu tydligen. 
 
Sitter nu iallafall med en kopp kaffe, ska snart prata lite med Lollo och bolla lite ideer om texterna. Fy vad jag inte var redo för att bli sjuk denna vecka. Jag brukar ju bara vara lite förkyld/ont i halsen men nu kallsvettas jag så in i bomben.. Okej, kul inlägg!!! Måste vara det ni har väntat på :-) NEJ men ska uppdatera er med lite bilder när allt lugnat ner sig i min lilla hjärna. 
 
Till top