Senaste dagarna

Vardag / Permalink / 0
 
I veckan har jag provat och bakat bröd! Det blev jättebra, dock lite små skivor kanske för att det ska vara i min smak. 
 
Jag har varit på München Hoben med mina vänner! Det var otroligt roligt <3 
 
Dagen efter var jag sliten som tusan, men det var det värt♥ 
Var i skolan på en föreläsning iallafall. Sen åkte jag hem till mamma&pappa. Mötte sen upp Jonas där. 
 
 
På fredagen var jag PATET och umgicks med de nya som börjat vårt program. Det var jätteroligt och jag hängde med ut en sväng på trappan. 
Sen lekte mamma & jag brandmän för en dag. 
 
 
 
Sen var det dags för oss Sekten 18/19 att ta av oss masken för alla. Oj vad kul vi haft det!!
Sen på lördagsnatten åkte jag med Fanny & Toby till Finspång och sov hos Jonas. På söndagsmorgonen åkte vi och fiska upp kräftorna. Det blev flera stycken och det var en så fin morgon♥
 
Sen på kvällen inventera jag med Sekten på citygross i Linköping. Det var där jag börja få ont i halsen....
Sen har det inte hänt mer denna vecka. Jag har bara mått väldigt dåligt med feber som vandrat upp och ner. Varit hemma i största del idag också.. Har hunnit prata med Emma idag också, saknar henne så! Nu har jag ansiktsmask och ska dricka te, göra mig lite mentalt redo för morgondagen då jag måste till skolan. 
 
 
 
 
Till top