Hejhej här kommer allt om min helg

Vardag / Permalink / 0
Hej & Godkväll! ♥
Hoppas allt är bra med er! Mitt liv rullar på och vi är inne på slutkampen med C-uppsatsen och oj så skönt det känns. Nu börjar vi se upploppet och det känns enklare för varje dag! Äntligen, för detta har varit mycket tyngre än vad jag kunde tänka mig. Känns som jag legat under en sten de senaste veckorna pga uppsatsen och knappt gjort något annat än ha läst vetenskapliga artiklar. Nu ska jag sluta klaga på detta!!! 
 
HELGEN DÅ?! 
I fredags åkte jag hem till mamma, pappa & lillebror där jag mötte upp Jonas. Jag sprang en sväng med mamma på 2x 2km och efter det åt vi kvällsmat där. Sen åkte Jonas och jag till Finspång och drack lite vin/öl med Evelina, Lukas och Joel, det var mys. Sen på lördagen snickra vi i huset med lite vänner och sen åt vi lunch tillsammans med Lukas och Lukas. Oj vad mycket namn det blev nu...
 
Sen på kvällen var jag på 25års fest för Olle i min klass och det börja med Bowling och sen käk på Knäppingen och sen fest hos Olle. kom hem runt halv 4 och hade verkligen en toppen kväll!
 
 
Åkte sen med mamma på morgonen vid 7 för att äta frukost med familjen. Såg sen fotbollsmatch tillsammans med Sabina och vi har inte kunnat ses på länge, så det var kul att äntligen ses <3
 
Sen avslutades kvällen på Olearys med Lukas, Lukas och Ronja <3 
I måndags var det skola hela dagen och sen jobba jag hela kvällen.
Idag (tisdag) har jag varit ute och sprungit efter skolan och sen har vi haft tacomys hos mig. Jag, Amanda, Amanda, Emma och Lollo! 
 
Till top