Måndag

Vardag / Permalink / 0
 
Titta vad fint det var idag runt strömmen. 
Hej! Oj vilken helg jag har haft och oj vilken träningsvärk jag har nu. Men det var så VÄRT! 
I fredags umgicks jag med Jonas och sen hängde vi med till stan för lite käk. Jag somna sen tidigt på kvällen för att gå upp klockan 5 på lördagsmorgonen för att åka till GBG. Var där med Nattis, Kela, Alicia och Alice och träna totalt 8 pass och det var så kul! Har gjort detta en gång tidigare i Stockholm men tror faktiskt att detta var lite roligare och bättre! Passen vi körde var: Bodypump, Grit Cardio, Booty move, Bodybalance, Wörkout, SHBAM, Bodyjam & Bodyattack. Vill ni se "bilder" kolla min instagram under fliken "Träning", så hittar ni allt jag la upp därifrån!
 
Kom hem sent i lördags så somna typ direkt och i söndags var jag hemma hos mormor och morfar på frukost och stanna även på lunch. Sen hängde Jonas och jag efter hans match och vi såg solsidan och Robinsson. Idag har jag pluggat hela fm hemma och på lunchen var jag iväg på en promenad i solen. Ska snart röra mig mot Finspång för att snickra lite. Ha en trevlig kväll PUSS!
 
Till top