Mat, Garderobsrensning, C-uppsats och träning

Vardag / Permalink / 0
 
 
I onsdags tog Emma och jag en promenad runt strömmen efter en heldag i skolan. Sen laga vi broccolisoppa med vitlöksbröd. Sen kom vi äntligen fram till att det är dags för min garderob att få sig en rensning. Har nog aldrig rensat min garderob på "riktigt" så det fanns ju lite skit kan man ju säga. 
Fyra soppsäckar efter och garderoben är tom, eller ja nu finns bara det som hänger ungefär. Tidigare låg det kläder huller om buller i lådor, plastbackar mm.  
Golvet är rent (kul att ni fick se det då... ;)), allt är upphängt, väskor är sorterade och ihopplockade med varandra och ja, så bra! 
I torsdags morse ringde klockan 6.10 för att ta mig upp till gymmet för löpkurs v.2 av 8. Denna vecka var det backintervaller och kände mig förvånatsvärt stark, tror jag kan tacka hatkärlek min spinningen <3 Sen efteråt körde jag lite rörlighet hemma och sen var det skolan hela dagen fram tills det var dags för lite kvällsjobb! 
Imorse tog jag mig upp för spinning 6.45-7.30. Det är alltid så skönt efteråt, men ifrågesätter mig själv så mycket när klockan ringer. Sen har jag duschat, skrivit C-uppsats med Emma och nu har vi sagt hejdå för en kväll. Jag ska snart gå en promenad runt strömmen med Lollo & sen tänkte jag fredagsstäda!! Ikväll ska jag få umgås med Jonas och i helgen väntas lite festligheter! (dans-emojiii) 
Till top