min vecka

Vardag / Permalink / 0
HEJ! Äntligen skiner solen ute och det blåser inte så fruktansvärt mycket! Här kommer allt ifrån min senaste vecka + helg. 
I onsdags skrev jag C-uppsats och åt glass som vanligt. Sen på kvällen kom Jonas till mig och vi börja se STÖRST AV ALLT, absolut sevärd (som precis ALLA säger). 
I torsdags börja morgonen som vanligt med löpkurs som var fokus i fartlek. Det var extremt jobbigt och det blir nästan värre för varje gång haha.. Sen plugg som vanligt och sen kom Jonas till mig igen. 
Vi gick ut och åt på Urbane Goat och fira att det har varit vi i 6 år! Helt otroligt♥ 
 
Sen vankades det fredag och jag börja morgonen med spinning och sen plugg tillsammans med Lollo. Sen gjorde jag det ÄNTLIGEN! Jag köpte mig en ny träningskompis <3 En Garmin 235 <3 
Sen åkte jag till Finspång och umgicks med Kela <3 Blev bjuden på massa god fika och sen var jag med Jonas ett tag. Umgicks sen med Elin och Julia på kvällen hos Julia. Vi åt pizza och såg på tv, riktigt mys! 
Sen på lördagen träna jag tillsammans med Kela och körde Bodyattack!!!! AJ min träningsvärk efteråt men oj så kul!!!!  Åkte sen hem till mamma och pappa och myste!
<3 
Lekte sen med min granne Klara hemma hos mamma och pappa. Vi cyklade en sväng till hästarna <3 
Åkte sedan hem till mig i stan med Emma och Eve. Vi drack lite bubbel och rödvin och sen gick vi till Butlers och tog en flaska rött och lite förrätter. Avsluta kvällen sen med sleepover hos Emma och sen var det lunch tillsammans med ett gäng på söndagen.
Avsluta sen söndagen hos mig med Jonas. Vi lagade köttfärsås på viltsvin och sen börja vi se The fall. Sov typ 9 timmar inatt och idag är det C-uppsats plugg som vanligt. Ikväll ska jag springa långa intervaller tillsammans med Lollo. Hoppas ni får en fin dag <3
 
Till top