Tisdag

Vardag / Permalink / 0
HEJ! Igår (måndag) sov Jonas hos mig och imorse vakna han upp sjuk.. Han åkte hem runt 8 och sen fixa och styrde jag hemma. Åt frukost framför nyhetsmorgon!!
 
Lite såhär tråkig såg jag ut 
Emma kom 10.20 från Örebro och vid 11 hade vi intervju med en på Rådhuset. Sen har vi suttit i skolan och skrivit C-uppsats och vi gick därifrån vid tjugo över fyra. 
Efter skolan tog jag en springtur på ca 6-7 kilometer och fokus låg på att ha en "skön" känsla genom passet och tycker det gick riktigt bra trots träningsvärken. Mitt mål är att försöka springa ett pass mellan löpkursen som är på torsdagar. 
Kände mig SÅ GLAD efteråt <3 
& solen låg i ansiktet hela vägen bort!! 
Nu ser jag ut såhär efter en dusch och lermask i facet.
 
Nu lagar Emma och jag mat (läs Emma), vi gör belugabolognese med spagetti och sen ska vi se ph & Robinsson! Oj vilken härlig kväll <3 <3  
 
 
 
Till top