En rolig vecka

Vardag / Permalink / 0
I tisdags träffa Emma och jag Eve, Lotta & Emma för att äta på Bastard Burger (för mig igen) och oj så gott och trevligt det var! Åkte sen med de hem till Finspång för att sova hos Jonas. 
I onsdags var Emma och jag på STAND UP på Grand hotell och det var så kul! Det var Johanna Nordström och Messiah Hallberg som var där. '
Efteråt gick vi till Butlers och drack lite kaffe&bailys! 
Torsdags var det dags för min löparkurs att dra igång och det kommer hålla på i 8 veckor fram. Vi körde teknik, styrka, rörelse och 15 sekunders intervaller. Det var sjukt jobbigt för flåset och nu efteråt herregud vilket träningsvärk. Jag har allvarligt haft träningsvärk VARJE dag denna vecka.... Vet inte vad jag ens har gjort för att förtjäna det! 
 
Jobbade sen på kvällen!
 
Titt så fina!!
Idag fredag börja jag morgonen med en shopping frulle på Lindex och fick med min en tröja och en CC-cream hem. Efter det gick jag till gymmet och körde lite rörlighet eftersom jag har så mycket träningsvärk... Imorgon ska jag nämligen på ett träningsevent hela dagen i Göteborg så det känns ju lite snällt mot kroppen att få den lite mjukare iallafall. 
 
Vid 13 idag ska jag på menyprovning på jobbet och efter det åker jag till Finspång. Vi åker tidigt imorgonbitti så blir nog en lugnkväll i Jonas famn helt enkelt, mys! 
Puss och ha en fin helg! <3 
 
Till top