Mina senaste dagar

Vardag / Permalink / 0
 Förra fredagen
 
Hängde jag med Lotta och Sabina i stan. Vi tog en mysig fika på brödernas och sen gick vi runt på stan. Sen åt vi hemma hos mig och sen åkte vi vidare till Emma. 
 
Lördag
Sen blev det hejdundrandes med snö. Jag och Jonas kolla bandy och innan det hade vi varit förbi mig i stan och även provat MAX nya burgare, med avokado. Den fick inte toppbetyg och nu ska jag sluta ge MAX chans efter chans, jag tycker helt enkelt inte om MAX. 
Sen firades Emma hemma hos sig! Supermys och hoppas hon blev nöjd med kvällen. Jag hängde tyvärr inte med ut (tro det eller ej) men jag kände att jag behövde en helg som var "lugn". 
 
Söndag
Med min packning åkte jag hem till familjen där snön hade lagt sig ordentligt. 
 
Måndag 
Var jag i labbet hela dagen och efter det träna jag tillsammans med Alicia och Lollo. 
 
Tisdag
Plugga jag lite hemifrån och sen på kvällen jobba jag.
 
Onsdag
Var jag i skolan hela dagen och sen hängde Jonas och jag hos mig. Vi åt på burgers & bangers och sen hade vi bara en lugn kväll. 
 
Torsdag
Laga jag mat, träna innan skolan på gymmet och sen på kvällen var jag med mina vänner på Årepub och fixa biljetter till "årets" resa igen!!! SÅ KUL! och tur att vi var i tid så vi faktiskt fick en plats var. Otroligt kul att det är så många från klassen som ska med denna gång! FICK också veta att jag vunnit en utbildning nästa måndag som jag ska på inom hållbar hållbar nudging!!!!!
 
Fredag
Idag har jag först varit med i ett projekt om hållbar arkitektur i skolan med 4 andra i min klass. Efter det gick jag på stan och har redan köpt första julklappen!!! Grattis mamma den gick till dig♥ Gick på stan med Jossa och vi hitta lite som jag ska ha på mig ikväll på TACKfesten med tema jul. Sen var jag på dryckesutbildning på jobbet med tema ROM och efter det gick jag förbi systemet med Jossan & Mathias och köpte lite bubbel inför ikväll. PUSSSPUSSS
 
(Okej det var inte meningen att detta inlägg skulle bli 768 år långt men jaja
Till top