Godkväll, ett litet inlägg

Vardag / Permalink / 0
Hej och godkväll! 
Tänkte bara skriva av mig lite kort om vad som hänt senaste tiden och snart drar allvaret igång igen.
Denna vecka har Jonas haft semester så vi har umgåtts mycket. Vi har kollat fotboll i parken, ätit hotellfrulle,varit i Stockholm och bara haft kvalitetstid! 
 
Idag har jag umgåtts på morgonen med Jonas. Sen har Wilma och jag hängt. Vi har varit på promenad i vrinneviskogen och sen sprang vi hem. Vi har storhandlat så nu är min kyl och mitt skafferi fyllt och plånboken är lite tunnare. Vi har sen varit i Finpång och handlat färg inför märkesbacken som ska målas imorgon!!! 
Sen har jag varit hemma med familjen och grillat ÄNTLIGEN igen. Nu ligger jag i sängen och bara tar det lugnt. Orkar inte riktigt ta tag i alla måsten just nu, skjuter lite på det! Godnatt och hoppas allt är bra med er♥ 
Till top