Tillbaks

Vardag / Permalink / 0
HEJ vänner♥ Antar att det är tillbaks till verkligeheten även för er idag. Inatt sov jag så oroligt, riktigt dåligt men tror det fanns mycket pirr i min mage. Jag ville bara att det skulle vara morgon så jag kunde få träffa mina vänner igen! Det var så kul att se alla igen, trots att vår introduktion var som en riktig käftsmäll. Helvete vad mycket vi ska hinna på 5(!!!) veckor, men det klarar vi! Efter skolan var Emma P & jag kvar i skolan och hade en station under nolleP med våra nya studenter. Vi körde ett egengjort "med andra ord" som var kopplat till skolan. 
 
Nu är jag hemma. Jag har ätit en matlåda som jag hitta i frysen. Jag har tittat på Ida Wargs förlossnings video och tjöt en skvätt, blev så blödig. Färgar nu brynen framför IDOL nedkrypen i sängen. Det känns SÅ konstigt att ligga här själv i min lägenhet. Jag har knappt varit själv någon gång under sommaren när jag tänker efter. Men det är nyttigt och viktigt! Imorgon börjar jag skolan vid 9, ska försöka jobba på ordentligt nu så det inte blir stressigt på slutet. HA DET BÄST!
 
 
Till top