Min senaste vecka

Vardag / Permalink / 0
Hej! & oj här har jag varit lite dålig igeeeen, men oj vilken bra vecka jag har haft senast. Jag har mått så bra i kroppen och förra veckan innan det var inte allt hundra. Var en liten orolig Emily då! 
HÄR KOMMER EN TILLBAKABLICK FRÅN VECKAN SOM VARIT
Förra fredagen börja med en brunch tillsammans med Jonas. 
 
Sen på kvällen åt jag middag tillsammans med Amanda & Jossan, det var så mysigt och behövde verkligen babbla av mig lite! 
 
I lördags kom min lilla kusin från Stockholm och bodde hos mig & familjen. Vi myste hos familjen hela kvällen och med alla djur. Vi spela också lite olika spel & självklart åt...
TACOS!
Sen på söndagen mötte jag upp massa gullisar och hade julmys! 
Vi åt indiskt och även Kela kom dit! 
I Måndags vet jag inte riktitg vad jag gjorde hm.. TÄNKTE jag skriva, men jag var ju as bakis efter en personalfest. haha minnet. 
I tisdags var jag i skolan hela dagen och sen åkte jag till mormor & morfar under kvällen och blev bjuden på så god mat. 
På onsdagen satt jag hemma hos dom och pluggade. Sen baka vi marsipan och oj vilken bra tradition vi har ändå! 
Sen åkte jag hem och hade onsdagsmys med några favoriter! OJ så trevligt detta var, mer kvällar som dessa!! 
 
I torsdags jobbade jag på kvällen <3 
Sen har jag slagit in massa paket och pluggat. Idag har jag först tränat lite lugnt på morgonen och sen har jag pluggat/mailat massa. Sen har jag gått runt på stan för att inhandla de sista klapparna. Mötte även upp Jonas och tog en lunch tillsammans, det var mysigt. Nu har han åkt på match och jag ska sen dra mig mot Finspång. 
 
Nu är jag iallafall färdig med julshoppingen och ska bara njuta av att ge mina favoriter massa fina saker <3
 
Ta hand om er!!! 
 
 
Till top