Mina senaste dagar innan julafton

Vardag / Permalink / 0
 
Börja med att jag hade pyjamasparty med Eve och Lotta i fredags. Vi gjorde en jättegod köttfärssoppa som vi skulle äta kvällen efter. Det var så gott när den hade stått till sig lite, för först var vattnet så uppdelat med det övriga ingredienserna, men sen med lite tid så blev det mycket mer gojjsigt och ihop (okej vet inte om gojjsigt lät så gott men aja). Sen såg vi filmen Bird box på Netflix och herregud så bra den var! Så spännande, lite otäck och också väldigt fin. 
På lördagen var det dags för Brödrakampen där Emma sjöng nationallåten och oj så duktig hon var! 
Sen åkte Eve, Lotta, Emma, Kela & jag hem till Eve för att äta den goda soppan som bara råka bli SÅ god! Sen drack vi lite vin och sen fortsatte vi vidare till Emma. 
Sen blev det tillomed en spontan utgång där jag också mötte upp Jonas. En perfekt (spontan) kväll som bjöd på massa dans och skratt! 
Sen var det dags för uppesittarkvällen hemma hos Jonas familj och det var gos. Fick familjen att spela bingolotto och det blev självklart ingen vinst för mig :-) 
 
Till top