Vindejt en fredag

Vardag / Permalink / 0
I fredags pluggade jag & Emma på bröderna hela eftermiddagen. Sen kom Lotta hem till mig och sen mötte vi upp Emma på Butlers och dela på en flaska vin. Så mysigt♥
Känns sad att Emma inte är med på någon bild... Men hon var med♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Jag åt musslor, har blivit helt kär i "våra" (alltså Butlers)!! Vi satt på uteserveringen och det var så härligt och bra start på min jobbhelg! 
 
I lördags försökte jag plugga lite, jobbade sen 14-23 och efter det var jag trött och sliten. På natten sen kom Jonas förbi mig och idag (söndag) hade vi "gåsmamma-morgon" och nu har vi sett klart. Så tråkigt! (men ack så bra!). Jobbade sen 14-21 och nu är jag helt färdig för denna helg. Imorgon ska jag gymma på morgonen & sen ska jag pluggis och sen lunchmöte, föreläsning och sen Jobb på kvällen! Woho nya vecka, nya tag! (OM EN VECKA SNART DRAR JAG OCH EMMA TILL MADEIRA!!!!!!!) 
 
Puss & kram!
Till top