Mina julklappar

Vardag / Permalink / 1
HÄÄR är i största delen av det jag fick i julklapp av familj och släkt. Fick av Jonas en Instax mini och bilder (redan används flitigt). Äntligen har jag också Klean Kanteen Vattenflaska som är i 100% rostfritt stål och inget plast. Stavmixer och en mandolin, hej nu ska jag göra mycket mat och liknande! Menskoppen ska bli väääldigt spännande att använda... :-) Men SÅ bra det ska bli! 
Underbara Kelis skapa en hejdundrandes suprise när det plötsligt låg ett paket utan avsändare under granen hemma hos Jonas. 
Sen fick jag mycket ny hudvård (Älskar!!!). Har sovit med nattmasken redan 4 ggr och tvätten längst åt höger är SÅ bra! Äntligen har jag något som tar bort allt smink på kvällen. Masken åt vänster har jag inte provat än, ska göra det innan veckan är slut är planen. Serumet använder jag två gånger om dagen, på morgon och kväll. Livets räddning, aldrig torr eller för fet! 
 
Och nej, det viktigaste är absolut inte vad man får på julen, utan vilka man umgås med om det är så pass familj som vänner ♥♥♥♥♥♥ pusss
#1 - - Kelis:

Haha ditt söto! PUSS & LOVE TILL MIN BÄSTA <3

Till top