Camping med familjen

Vardag / 2018, Malmköping, camping, familj, semester, sommar / Permalink / 0
På måndagsmorgonen åkte Wilma och jag till Malmköping där mamma, pappa & lillebror sovit en natt i husvagnen. Vi försöker alltid pricka in en campingtripp tillsammans varje sommar och Malmköpings camping har blivit en favorit. När vi kom fram somna vi ganska dirket efter fikat en stund.
 
 
Sen gick vi in till "stan" och handla lite mat och go dricka. Mina två favoriter♥
Sen tog Wilma och jag en träningsrunda. Så glad att vi har varandra så vi kan peppa varandra på träningspasset. Vi mötte upp hela familjen vid skidbacken och sen sprang vi upp och andra gången gick jag upp, Wilma sprang SÅKLART. Sen avsluta vi med lite övningar utanför husvagnen, medans famijen satt och titta på. LÄS Drack gott och åt snacks.
Sen var det dags för den årliga golfmatchen. För första gången gick det riktigt bra för mig. Jag kom delad andra plats med lillebror. 
Sen åt vi lite plock och drack bubbel medans grillen sattes igång. 
Sen kom äntligen solen fram!
 
Mums mums, vad gott det blev. 
 
Sen duscha vi och jag tog på mig en ansiktsmask. Sen satte vi oss på bryggan och snacka skit och bara njöt! Fantastiskt♥
Idag har vi ätit nybakat bröd till frukost och sen har vi bara legat i solstolen hela dagen. Ska snart ta en liten fika och sen ikväll ska vi grilla burgare. 

Till top