en tur på sjön

Vardag / Permalink / 0
Starta denna fredag med att åka buss med lillebror in till stan för att byta om och fixa mig hemma hos maj. Sen hjälpte jag programmets styrelse (MiP) med 3:ornas examen som var idag. Det var så fint och det känns så sjukt och otroligt att jag och min fina klass står där nästa år?! Jag vill ju faktiskt inte sluta studera..... 
 
 
Sen tog jag bussen tillbaks mot Rejmyre för att fiska och hänga i Jonas båt. Det var så mysigt och fint väder. Dock fick ju inte jag någon fisk.... 
Men både PG, Jonas & Toby fick ju napp, så måste ju vara jag som hade någon extrem otur eller något. 
Åkte sen hem till familjen och blev bjuden på kvällsmat innan jag blev hemskjutsad när lillebror övningskörde. PERFEKT!!!! Sen har jag plockat lite i lägenheten, haft lite egentid vilket jag behöver utan att förstå det... & imorgon går tåget mot min älskade Emma & TROSA! Fantastiskt! Hoppas ni får en fin helg!<3 
 
Till top