hej igen

Vardag / Permalink / 0
 
HEJ! Oj mycket händer i livet, nu börjar det kännas som att jag är på benen igen och redo att blicka framåt. Det är självklart tungt, men nu måste jag börja fokusera framåt. När jag tänker tillbaks på hur det varit under senaste tiden har det varit så mycket stress, känslor och hopplöshet. Det har hållt på sen i augusti så det är inte så konstigt att det sitter kvar heller. Usch för livets vändningar, alla runt omkring mig ska ju må bra och hålla sig friska. Nej nu blev jag jättekänsligt igeeen. 
 
 
Iallafall tillbaks till NU, jag fortsätter med praktiken nu 4 veckor framåt. I söndags var jag först på en lång promenad i vrinneviskogen och sen var jag bara hemma och såg film. Sen körde jag spinning i 45 min och sen körde jag CX i 30 min. Sen på kvällen gick jag hem till Jossan och Matthe och vi åt värsta lyxkvällsmaten. Valde helt rätt kväll att bjuda in mig själv :p
Det blev pumpasoppa <3 
 
Igår umgicks jag med Jonas och vi lagade mat. Vi gjorde köttfärsås på vildsvin och det blev bättre än förväntat. Idag efter praktiken har jag tränat tillsammans med Alicia. Vi körde intervaller och sen mage! Haha svetten bara rann.... Sen har jag beställt hem lite hudvård (längtaar tills det kommer hem hit). Ser på youtube samtidigt och sen är det dags för PH!!! Tagga, fan hatar mig själv lite för att jag är så besatt av den skiten.  
 
Idag har jag sett ut såhäääär
Till top