Senaste veckan

Vardag / Permalink / 0
I onsdags var jag med mina favoriter och såg bonde söker fru. 
I torsdags åt jag en gooood frulle! och sen blev det en lååång dag. Först praktik mellan 8-16 och sen jobb 17-23.15. 
I fredags fick jag äntligen hem mitt lilla paket♥ Oj så bra det blev! 
Sen var det dags för dejt med Jonas, Så glad att jag har han! Vi åt på Butlers och sen såg vi bio! Den om queen, och jag tycker den var jättebra!  
I lördags träna jag först på förmiddagen och sen mötte jag upp Lollo, Alicia och Eve på Brooklyn. Vi var på Brooklyn HA HA och det var så roligt! Johanna var självklart BÄST! Sen gick vi vidare till Sara och förfest lite där och sen mötte jag upp Jossan från min klass med några andra också från klassen. Vi gick förbi donken och sen hem till henne. Blev en liiiite senare kväll än tänkt men den blev lyckad! 
 
På söndagen åkte jag med heeeela familjen +min pojkvän + Wilmas pojkvän till mormor och morfar. Vi fira farsdag och fik massa god fika. Sov sen hemma hos Jonas och idag har jag varit på praktik. 
Idag måndag har jag haft praktik, sen varit på gymmet och kört Function. Sen har jag lagat matlådor och duschat/haft ansiktsmask. 
 
Känner annars att jag är i ett bra mood. Helt sjukt att solen kom fram en stund under dagen idag, suttit och tänkt så mycket senaste dagarn att vi inte fått sett solen NÅGONTING på en HEL vecka. Men idag kom den <3 Tror det är träningen som hjälper mig att hålla mig liiiite piggare, eftersom solen inte verkar hjälpa till. 
 
 
 
 
Till top