ETT STYCKE HÖST

Vardag / Permalink / 0
 
 
De senaste veckorna har det bara kommit värre och värre besked. & denna helg blev till den värsta av dom alla. Jag har aldrig någonsin upplevt detta tidigare, och jag vet helt ärligt inte hur allt alltid ska vara som vanligt igen. Det blir nog aldrig som vanligt igen, inte på det sättet iallafall.
 
Här har ni iallafall fina höstbilder från idag. Det var så vackert och fint ute, och så varmt och skönt. Spendera först förmiddagen med Jonas och sen åkte han iväg för match. Mötte då upp två älsklingar och bara njöt i solen, för visst är det det fina? Hur man bara kan vara i nuet ibland. Vid 17 mötte jag upp Alicia & Kela på gymmet för att köra 90 minuters träning på Medley med deras releassläpp. Åkte sen hem och nu ligger jag i sängen och har precis pratat med Wilma på FaceTime. Så glad att jag har henne & märka hur lika vi egentligen är.<3 Önska dock vi inte hade lika många mil emellan oss just nu, vill bara vara nära dig!!!! 
 
Till top