Kräftskiva, myssöndag, plugg och tandläkaren

Vardag / Permalink / 0
I helgen var hela syskonskaran hemma♥ Mina favoriter!! 
Vi var på kräftskiva med familjen och ALLA grannar. Det är så kul att alla våra grannar träffas varje år och har kräftskiva. Och även om det är nya som flyttar in så kommer även de!  
Wilma och hennes Alex var med, Jonas kom senare på kvällen efter sin match. 
SEN var det söndag och vi hade en gosig dag först hemma hos mamma & pappa & sen hängde vi hos mig på kvällen. Gos gos gos
I veckan har vi varit i labbet i skolan. Vi håller på med bakterier nu och livsmedel :-)
Sen körde jag function på kvällen, haha det var så jobbigt! Men kul!!!
Avsluta sen kvällen med ansiktsmask, tända ljus och VÅR TID ÄR NU.
Idag har jag sett ut såhär! Har varit i skolan och hos tandis och det gick prima. Jag har verkligen haft tur med mina tänder. Kom nyss hem, har nu vovvarna hos mig och ikväll ska vi fira Lollo lite som fyller år idag♥
Älskar min lilla avokadoplanta! DOCK vet jag inte om jag vågar lägga den med jord och en kruka? HM
 
Hoppas ni har det bra! Nu ska jag ligga i sängen med vovvarna och kolla in lite nytt till ansiktet. Är ute efter en olja och en ansiktstvätt!! 
 
 
 
Till top