Senaste magiska dagarna

Vardag / Permalink / 0
HEJ! Sist jag skrev här var i lördags och då var jag påväg ut på en promenad. Tog en promenad till vrinneviskogen och spendera tiden ute i ca 1h och 45 min. Det var SÅ skönt. 
Efter det ändra jag ALLA planer som jag hade och ringde mormor & morfar istället. Kolla vad de hade för plan för kvällen och så boka vi in att jag tog bussen till dom. Det var så mysigt och det var så välbehövligt för mig! Köpte med mig lite liljor och mormor blev så glad♥
Sen var det söndag och jag åkte hem till mamma, pappa & lillebror. Vi åt frukost, gick en långpromenad och sen styrde lite hemma, pappa och jag satte vitlökar. Oscar och jag satt också och plugga! Sen åkte jag hem till Jonas och så sov jag där. Vi tog bara en lugn kväll & han somna redan vid åtta eftersom han varit på läger. Jag passa på och shoppa lite, och det blev så mycket fint! 
Måndagen spenderades hemma hos Jonas, jag satt och plugga massor och han var hemma pga sjukt ont i knät. 
Sen mötte jag upp mamma på gymmet för att träna lite. Vi körde två pass som världens bästa Kela var instruktör för. Det var SHBAM & Medley rörelse (& den var så bra recommend recommend, för alla som tränar på medley). Sen åkte jag hem till Jonas och somna brevid honom♥
Kom sen hem på tisdagsmorgon till mamma och hon hade gjort scones och det var så mysigt. Vi titta på nyhetsmorgon och efter det var det dags för mig att plugga lite. Denna vecka har jag skrivit en rapport om tillsyn inom livsmedelsbranchen och jag har fokuserat på hamburgare. 
Vi gick lite promenixer som vanligt och sen på kvällen åkte jag med pappa in till stan för att köra bodypump med Alicia på gymmet. JÄKLAR vad duktiga vi var! Men så jobbigt. Sen åkte jag hem igen med pappa för att sova hos familjen. 
HUR VACKERT? I onsdags lyste solen som bara den. Jag plugga på förmiddagen och sen var mamma och jag ute nästa hela dagen. 
Jag gjorde Kesoplättar till lunch och det blev förvånadsvärt gott! 
Vi busa såklart med vovvarna också. 
Så fint!! 
Sen hämta Jonas upp mig och så hängde vi hela kvällen! 
 
 
Idag har jag sån sjuk träningsvärk, jag kom hem till mig vid 9 och sen dess har jag försökt plugga och göra klart min uppgift. Den får helt enkelt vara klar nu! Ska nu skicka in den och efter det ska jag dra mig mot gymmet för ett lunchpass. Det blir function idag, hoppas inte min mjölksyra kommer så fort igen i benen, hehe. Ikväll blir det jobb igen och det ska bli kul! PUSS
 
 
 
 
Till top