godkväll

Vardag / Permalink / 0
 
Godkväll! I söndags hade jag kvalitetstid med Johanna som jag jobba tillsammans med på Butlers förr i tiden. Vi prata ifatt om allt mellan himmel och jord och det var så skönt. Jonas sov hos mig igår (måndag) och i fredags hade vi kvalitetstid♥ 
 
Har under de senaste dagarna studerat både hemma hos mamma & pappa och idag har jag varit hemms hos mormor och morfar. Vi har eget arbete nu, då vi gör en rapport på tre sidor själva som ska lämnas in på torsdag, så jag kan plugga lite var som helst. Ikväll har jag tränat på gymmet tillsammans med Alicia och det gick bra, är inte helt 100 än från förkyldningen så får tänka mig lite för. Annars så mår jag inte så bra just nu, mycket tankar som snurrar runt. Har bestämt mig för att åka ner till Wilma i helgen och sen stanna där ett tag in i nästa vecka.
Puss puss, nu ska jag snart sova så jag är pigg för imorgon!♥
 
Till top