Mitt "nya" HÅR

Vardag / Permalink / 0
OJ så glad jag är att visa dessa bilder för er. Igår (måndag) var jag hos Sabina på LYKO när dom hade färgkurs. Vi FÄRGA mitt hår ljust och jag är så nöjd! Det var så kul och det sjukaste är nog att jag ALDRIG färgat mitt hår tidigare hos frisör. Kommer nog fastna nu som alla andra :P. Och jag är nog lika chockad som er att mitt hår är så långt? Vet inte när detta hände? 
 
Iallafall just nu mår jag så otroligt bra. Jag har nog ingen bra förklaring på det, men är så tacksam att jag mår så bra och känner mig så lättad? Utan att veta varför. Jag är ofta en person som har lite för mycket tankar inom mig och grubblar gärna en gång för mycket än för lite, vilket kan få mig lite ur balans. Men just nu är allt så bra iallafall och jag är så tacksam för det! Avsluta min dag med intervaller och sen yoga på gymmet. 
 
Till top