Senaste dagarna

Vardag / Permalink / 0
I onsdags fick jag med mig Amanda på en promenad med vovvarna! Sen efteråt mötte vovvarna och jag mamma på hennes jobb och sen gick jag direkt till mitt jobbet för att jobba. 
I torsdag var det dags för redovisning för Hyresbostäder där vi har varit uppdelad i tre grupper för att genomföra ett varsitt projekt till dom. Det gick riktigt bra och är så nöjd över vad vår grupp och vår insats! 
Där efter gick jag ett varv på stan. Köpte ett par nya skor (SÅ NÖJD & perfekt för alla hjärtansdag ;-)), köpte också nya jeans och två små gröna buketter. Sen städa jag i lägenheten och slängde in lite tvätt i tvättmaskiner. Sen duscha jag och fixa mig inför LIVEPODD!
Mötte Alicia, Adam, Sabina, hennes arbetskollega och Emma på trappan. Alla våra ligg var där och sen efteråt mötte vi upp Jonas och gick & käka på Världens! 
Idag har jag pluggat och mailat massa hemifrån och sen har Emma lämnat sina blommor som jag ska ta hand om nu i två månader nu när hon ska till Peru. Sen har jag varit på gymmet och nu kom Jonas precis hit. Trevlig helg <3 
 
Till top