Barnvakt och tacopaj

Vardag / Permalink / 1
Såhär har min kväll sett ut och oj så mysig den har varit♥ Mina grannars (dom som är grannar med mam & pap) barn har varit här ikväll och jag har varit barnvakt. Eller barnvakt och barnvakt, var barnvakt åt de när de var små pluttar, när jag fortfarande bodde hemma. Vi har iallafall spelat fia med knuff och sen lagat tacopaj med veggofärs och sen sett film och det valdes COCO, den var fin!!!! 
 
Annars idag då? Vakna upp hos Jonas, hade en intervju vid 10.30 sen tog jag en lunch med Kela på Hugo och sen hade jag en till intervju vid 14. Lunchen var så mysig och välbehövlig, min solstråle-kelis!! ♥
 
IMORGON KOMMER EMMA MIN ÄLSKADE PERSSON TILL MIG <3 FÖRSTÅR NI HUR LÅNGTID DET VAR SEN SIST ?! ..... IIHHH (Hon har haft utbytestermin i HongKong!)
#1 - - Kela:

Älskling <3<3

Till top