hej söndag

Vardag / Permalink / 0
Sötis Peppe som hatar blixt. 
Skulle gärna äta detta varje dag
 
Heeej! I torsdagskväll efter jobbet kom Jonas till mig och sov. Jag starta fredagen med att gå och köpa lite frulle till oss på ett bageri och sen var jag i skolan mellan 10-12. Sen åkte Jonas och jag ut på marken han har och grilla korv. Sen åkte vi hem till mig + storhandlade. Vovvarna kom sen och vi var hundvakt, vi laga rådjur, jag tvätta och bädda rent och sen såg vi outlander. På lördagen hade vi bara en riktigt mysdag med serier och god mat. Vi laga viltgryta och sen på kvällen mötte jag upp några från klassen och festa lite. Jag drack inte igår så idag mår jag PRIMA och ska nu åka mot Finspång för att hjälpa till på en sponsormatch för bandyn med Kela♥
 
Hoppas ni också mår bra idag, ta hand om er! 
Till top