Hejdå 2018

Vardag / Permalink / 0
Iår har jag inga nyårslöften och det känns både "läskigt" (eftersom det känns som jag alltid haft det tidigare) men också riktigt skönt. Jag tror inte direkt på nyårslöften eller det är lättare att sätta löften till sig själv än att hålla dom "HELA ÅRET". 
 
Men jag har istället försökt tänka vad jag skulle vilja bli bättre på!
- Kolla sociala medier mindre. Har en deal nu med Kela att inte kolla på telefonen (insta, snap, twitter, fb osv) efter 21 eller innan 8. Svårare än vad man tror, framförallt när jag slutar efter 10 på kvällen ibland. 
- Försöka få till ett yogapass i månaden. Det känns som det är något som jag skulle/borde prioriter.  
- Slänga mindre mat!! Okej slänger kanske inga mängder, men jag behöver bli bättre på att ta tillvara på maten innan den blir dålig. 
 
Tror detta är (2019) ett av de mest spännande/läskiga året på länge eftersom hela min yrkesframtid är så suddig... Tar examen i sommar (vilket är sjukt!!!) och ja, efter det finns det inte så mycket planerat! 
 
Är också glad att lämna 2018 bakom mig, det var en tung höst, tror inte jag förstod då hur dåligt jag mådde. Glad för alla runt omkring mig och Farmor kommer alltid finnas med mig ändå.♥ Skulle bara vilja göra allt för att hon skulle få hänga med mig in i år 2019, att vi skulle kunna få fira henne som vanligt nu i början av Januari. Att vi först kolla Jonas bandymatch tillsammans, samtidigt som vi frös fötterna av oss. Sen gå in i värmen och äta massa gott och bara ha det bra. Du skulle inte lämna oss 2018.
 
I somras du & jag <3 Min älskade farmor <3
Oj detta gjorde så ont att skriva och dela med mig utav, kanske är det också bilden, att jag var så omedveten om allt just där och då. 
Ta hand om varandra KRAM 
Till top