Onsdag

Vardag / Permalink / 0
HEJ! Gårdagen blev inte riktigt som planerat.. Gick till min intervju som jag skulle möta vid 13 (Genomför just nu ett projekt i skolan som använder intervjuer för att hämta data) och något hade blivit fel och han döck aldrig upp. Så jag mötte upp Alicia på gymmet istället och körde ett litet pass där! 
Sen mötte jag upp Amanda ifrån min klass, vi gick hem till mig och bara prata ifatt om allt som hänt den senaste tiden i soffan. Sen jobbade jag några timmar på kvällen och sen skrev jag ihop inläggen nedanför som sluta i 1000 tårar istället, aj aj mitt hjärta♥
 
Idag har jag pluggat hemma, det har gått förvånatsvärt bra så jag hann med ett/två pass på gymmet med Alicia. Först körde vi 30 min spinning och sen 30 min CX och aj min mage, det brann i hela den </3 Snart kommer pappa och då ska jag lifta med honom för att sen möta upp Jonas. Vi ska snickra lite idag, SPÄNNANDE! Imorgon är det intervjuer i Finspång som jag ska genomföra, det blir kul! Ha det bäst 
 
Till top