Solen skiner och det är fredag!

Vardag / Permalink / 0
Just precis från nuuuuuet!
Hej!! Idag är det fredag och jag försöker verkligen få in det i min lilla skalle hehe. Den tror typ det är söndag eller måndag.. Igår jobbade jag på kvällen, det gick faktiskt toppen och imorse starta jag med 45 min spinning. Det känns som det börjar bli mer min grej nu, tror att ju fler gånger jag kör desto roligare blir det. Det kanske har med att det blir lättare och lättare att utmana sina muskler. well well slutpratat om träningen igen, efter det så har jag duschat & legat i sängen och pluggat/kollat om riksdagen. 
 
Snart kommer Emma till mig igen och vi ska sitta och planera lite för vår C-uppsats som snart ska igång! Sen ska jag ha ett seminarium som avslutar min nuvarande kurs och sen är det dags för ett möte med vår C-uppsats handledare. Ikväll blir det fest och jag är en av de som håller i den, så det ska bli så kul!! Hoppas ni får en fin start på er helg ♥
Till top