Torsdag

Vardag / Permalink / 0
Hej! I tisdag såg min kväll ut såhär! Hade först möte i skolan med ssssekten och sen mötte  jag upp Eve och Lotta. Så mysigt med lite kvällshäng mitt i vardagen. 
Igår (onsdag) hade jag en intervju för min skoluppgift i Finspång och sen mötte jag upp mamma för att köra några varv i spåret. Det gick faktiskt bra och det är så kul! Kul att snön regna bort sen bara :-) Sen hängde jag med Jonas och vi snickrade lite, det känns lite sjukt när man tänker på det att vi kanske snickrar på vårt troligtvis framtida hus. Men det är sååå mysigt!!!! Så mycket känslor på en och samma gång typ. Sen köpte vi med oss MAX och sen sov vi hos mig.
 
Snart ska jag iväg på Function och sen ska jag på en liten utbildning under eftermiddagen och ikväll jobbar jag. Annars rullar väl allt på, dock så otroligt trött när jag vaknar, förstår inte! Sover minst 10h om natten och det kanske är det som är problemet..... Aja imorgon ska jag vakna och vara as pigg!
 
Till top