Semleeemöjs

Vardag / Permalink / 0
 
HEJ! Hur är det med er? Jag mår bra, känner att allt är väldigt grått och kallt, framförallt ute. C-uppsatsen går bra men det går lååångsamt och det tar mycket energi. Annars då? Måndag-tisdag sov jag hemma hos mamma & pappa och var husvakt. Vi hade burgarkväll Jag, Emma, Jonas och Lillebror och det var riktigt gott och mys! I tisdags körde jag 1h spinning och sen åt vi semlor hemma hos mig och såg "vinnarskallar", vilket bra program och oj vad de har kämpat i livet. Känner sån tacksamhet för allt jag har och att jag har två friska ben exempelvis. Igår hade Jonas och jag myskväll och ikväll blir det jobb för mig! 
 
Annars? Jag har fått ett sommarjobb i sommar, så ska jobba heeeeele sommaren. Känns väl både bra och men ändå lite stressande? Förra sommaren var jag ledig nääästan hela sommaren, men nu kommer jag vara ledig ALLA kvällar och helger så det känns ändå bra. Fan jag kommer tjäna pengar för första gången på bra tag med. OKEJ nu har jag inte gått och blivit rik eller liknande så ska INTE shoppa! Och för er som inte prickat in något sommarjobb än, det kommer! <3 SÖK SÖK SÖK allt ni kan!
Till top